Med Minuba får du overblik over hele driften af din forretning! Alle arbejdsprocesser som tilbudsafgivelse, ordrehåndtering, dokumentation, kvalitetssikring, timeregistrering og fakturering bliver samlet i ét system! Det betyder at du altid kan følge med i dine sager – fra tilbud til fakturering. Du får en nemmere hverdag uden alle papirbunkerne på dit skrivebord og mindre tastearbejde! Minuba giver dig overblik over dækningsbidraget på de enkelte sager og du kan hurtigt se, hvilke sager det er du tjener dine penge på! Du effektiviserer din drift, letter det administrative arbejde, sikrer en øget likviditet og kan hurtigt se hvor, hvornår og hvordan din virksomhed reelt tjener penge! Du forøger dit overskud med en ny indsigt, og får mulighed for at effektivisere din virksomhed igennem hele værdikæden. Du får altså mulighed for at vækste din virksomhed med fakta og ikke kun talent, fornuft og mavefornemmelser!
Notér dit navn og nummer nedenfor – så ringer vi dig op med det samme!*
*INDENFOR NORMAL KONTORTID
Vi har eksisteret siden ’87 som den lille mands rådgiver
Flere og flere mindre firmaer vælger os som deres foretrukne samarbejdspartner. Vi giver overblik, er lige i nærheden og kan give den fulde opmærksomhed, som større rådgivningsfirmaer ofte har problemer med.